Jos et ole täydellisen tyytyväinen tilaamiisi tuotteisiin, voit palauttaa ne meille Matkahuollon ilmaisena asiakaspalautuksena. Voit tutustua tuotteisiin kaikessa rauhassa, sillä sinulla on 14 päivää aikaa tehdä palautus. Pidäthän tilaamasi tuotteet siisteinä ja tuotelaput paikallaan, kunnes olet tehnyt päätöksen, palautatko tuotteet vai pääsevätkö ne ilostuttamaan kotiasi. Sinun ei tarvitse erikseen ilmoittaa meille palautuksesta, riittää kun noudatat näitä ohjeita:
Jos haluaisit palauttamasi tuotteen tilalle jonkin aivan muun ihanuuden, tee siitä suoraan uusi tilaus nettikaupassamme ja palauta ensimmäinen tuote normaalisti. Emme valitettavasti voi tehdä suoria vaihtoja tuotteiden välillä.
Pyrimme aina toimittamaan kaikki tilaukset tiptop-kunnossa, mutta mikäli käy niin hullusti että saat väärän tai virheellisen tuotteen, otathan heti yhteyttä asiakaspalveluumme, niin korjaamme tilanteen pikapikaa!
Mikäli tuotteessa ilmenee käytössä jokin selkeä vika tai virhe, laita meille viestiä, niin saadaan asioihin nopea ratkaisu yhdessä! Täältä löydät ihanan asiakaspalvelumme yhteystiedot.
Hyvitämme palauttamiesi tuotteiden hinnan sinulle suoraan sen maksutavan kautta, jota käytit tilausta tehdessäsi.
Asiakaspalautuspaketit matkustavat Matkahuollon mukana hieman hitaammin kuin normaalit paketit. Pääsääntöisesti palautukset saapuvat meille 2-5 arkipäivässä. Käsittelemme kaikki palautukset saapumisjärjestyksessä mahdollisimman nopeasti eli 1-2 arkipäivän sisällä palautuksen saapumisesta. Jos et ole saanut meiltä sähköpostiviestiä palautuksesi käsittelystä 3 viikon kuluessa palautuksen lähettämisestä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin selvitetään mistä kiikastaa!
Kun teet asiakaspalautuksen, ota aina talteen kuitti lähetyksestä ja säilytä se siihen saakka, kunnes saat meiltä ilmoituksen, että palautuksesi on käsitelty. Kuitissa olevan lähetystunnuksen avulla paketti voidaan jäljittää, mikäli se hukkuu matkalla. Huomaathan, että ilman kuittia mahdollisesti kadonnut lähetys on asiakkaan omalla vastuulla. Kuljetusyritys ei ota vastuuta kadonneesta paketista ilman seurantakoodillista kuittia.
Jos paketti palautuu meille noutamattomana ilman mitään tietoja, olemme sen kanssa täällä vähän ihmeissämme, sillä emme voi tietää onko kyseessä palautus vai mahdollisesti paketti, jota asiakas ei vain ole ehtinyt noutaa. Tämän vuoksi toivommekin, että noudat paketin ja täytät asiakaspalautuslomakkeessa pyydetyt tiedot, niin saamme palautuksesi käsiteltyä ja rahasi palautettua mahdollisimman nopeasti.
Jos emme ole vielä ehtineet lähettää tilaustasi, voit peruuttaa tilauksesi ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.